سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 90/3/16 | 3:6 عصر | نویسنده : امین علی پور

نخل دو سر چاهورز یکی از کم یاب ترین و نادرترین پدیده در کل جهان می باشد.این پدیده طبیعی  چشم هر رهگذری را به خود جلب می کند و هیچ کسی نمی تواند بی تفاوت از کنار ان بگذرد واقع در سه راهی چاهورز می باشد.

 

 




تاریخ : یکشنبه 90/3/15 | 9:19 عصر | نویسنده : امین علی پور

جام پیشکسوتان چاهورز

این جام با حضور 8 تیم در قالب دو گروه4 تیمی در سالن شهدای چاهورز برگزار شد.

تیم های حاضر در این جام عبارت بودند از:وحدت چاهورز-شهید حیدری چاهورز-فاروق چاهورز-شهید جعفری بیرم-شاهین بیرم-صاحب الزمان بیرم-شهدای بالاده-شهید سخاوت محمد قاسمی

گروه الف:وحدت-شهدای بالاده-شهید حیدری-شاهین(یاران)

گروه ب:فاروق-شهید سخاوت-شهید جعفری-صاحب الزمان

از گروه اول تیم شهید حیدری به عنوان تیم سر گروه و تیم وحدت به عنوان تیم دوم به مرحله بعد سعود کردند و از گروه دوم تیم فاروق به عنوان تیم سر گروه و تیم شهید جعفری به عنوان تیم دوم سعود کردند و به صورت ضربدری تیم شهید حیدری و شهید جعفری با هم بازی کردندکه نتیجه این بازی در وقت بازی 3-3مساوی شد و در ضربات پنالتی تیم شهید حیدری به فینال رسید و در دیگر بازی وحدت و فاروق به مصاف هم رفتند که این بازی هم در وقت بازی با نتیجه2-2پایان یافت و در ضربات پنالتی تیم وحدت با درخشش دروازبان خود رضا عسکری توانست تیم فاروق را شکست داده و به فینال راه یابد.

در بازی فینال که در ان تماشاگران حضور پرشوری داشتند تیم شهید حیدری مزد برتری خود را گرفت و توانست با نتیجه 4-2وحدت را شکست داده و قهرمان شود.

بهترین های این دوره از مسابقات:

بهترین بازیکن این دوره از مسابقات عبد الرضا راستگو محاجم کهنه کار تیم وحدت

بهترین گلزن این دوره از مسابقات اصغر قاعدی از تیم شهید حیدری

بهترین دروازه بان این دوره از مسابقات رضا عسکری از تیم وحدت

تیم اخلاق این دوره از مسابقات تیم شهدای بالاده




تاریخ : یکشنبه 90/3/15 | 4:8 عصر | نویسنده : امین علی پور
معرفی باشگاه آ. اس. رم
معرفی باشگاه آ. اس. رم


 
شناسنامه :
آ اس رم
A. S. Roma
نام کامل: Associazione Sportiva Roma SpA
لقب ها: زرد قرمز ها (i Giallorossi)، گرگ ها(i Lupi)
بنیانگذاری:
 22جولای1927(میلادی)
ورزشگاه: ورزشگاه المپیک رم، رم، ایتالیا
گنجایش
72698
مدیرعامل: روزلا سنسی
سرمربی: کلاودیو رانیری-مونتلا
آ س رم ( به ایتالیایی A. S. Roma) یکی از باشگاههای دسته اول (سری آ) ایتالیاست. ورزشگاه این تیم ورزشگاه المپیک رم نام دارد.
 
این تیم در سال 1977 تأسیس شد و مربی این تیم رانیری است. این تیم تیمی مردمی ودر عین حال محبوب است ونه تنها توتی بلکه
 
بزرگانی همچون فالکائو، پروزو، کارلو آنچلوتی (مربی موفق آث میلان)و برونو کونتی (یکی از اعضای موءثر تیم ملی ایتالیا در قهرمانی
 
جهان)و دروسی واکوئیلانی را به دنیای توپ گرد معرفی کرده‌است و بازیکنان بزرگی چون باتیستوتا و ابل بالبو و ساموئل و کافو و
 
امرسون و الدایر و وینچنزو مونتلا ( با زدن چهار گل در دربی رم ، رکوردی دست نیافتنی را ایجاد نمود ) و مارکو دلویکیو و کاندلا و ... بازیکنانی بودند که در رم بازی کردند.
فرانکو سنسی که سالها رییس باشگاه رم بود در سالهای پایانی عمر خود باشگاه را به دخترش روزلا سپرد . این باشگاه توسط شرکت ایتلی پترولی که برای خانواده سنسی هست اداره می‌شود
.

افتخارات باشگاه
 

3بار قهرمانی لیگ به سالهای
9بار قهرمانی جام حذفی(رکورد دار)
 2بار قهرمانی در سوپر جام

افتخارات اروپایی
 

فیرکاپ1961وجام آنگلو 1977 نایب قهرمانی اروپا
رم جزء تیم‌هایی است که بیشتر به جای خرید ستاره به پرورش و تربیت ستاره می‌پردازد. این تیم با دارایی کمتر نسبت به تیم‌هایی چون اینتر و اث میلان همچنان رقیب جدی برای تیم‌های ایتالیایی است و بسیاری از کارشناسان معتقدند که اگر داوری به داد اینتر نمی‌رسید رم قهرمان سری آ می‌شد.
در حال حاضر رم با ترکیب 4-3-2-1 بازی می‌کند و با بازی فوق العاده ووچینیچ(که یکی از ستاره‌هایی است که در رم معروف شده‌است)و بازی رو به جلو باپتیستا و توتی در پشت سر ووچینیچ و حضور قدرتمند دروسی در مرکز زمین و نگهبانی مکسس در خط دفاع بازی‌های عالی ارائه می‌دهد که رقبا را در برابر خود عاجز می‌کند.
 
لوئیس انریکه، مربی جدید باشگاه رم شد

تلاش انریکه برای انتقال ستارگان جوان بارسا به رم

کرکیچ، رومو و تیاگو راهی ایتالیا می‌شوند

سرمربی جدید رم تلاش می‌کند شاگردان سابق خود در بارسلونا B را به رم ایتالیا منتقل کند.


 به نقل از اسپورت کاتالونیا، لوئیس انریکه بازیکن پیشین بارسلونا امروز به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا منصوب شده و تلاش می‌کند پدیده مربی‌گری در فصل آینده باشد.

او به انتقال جوانانی چون بویان کرکیچ، رومو و تیاگو آلکانتارا امیدوار است و البته تلاش جدی او خشم همکارانش در بارسلونا را در پی داشته است.

شاگردان سابق انریکه تا حدود زیادی اطمینان دارند که در تیم اصلی بارسلونا آینده چندان مطمئنی در انتظارشان نیست و درخشش در ترکیب ثابت رم را به نیمکت نشینی‌های طولانی مدت در بارسلونا ترجیح می‌دهند.

نکته مثبت و ارزشمند این انتقالات برای رم ارزان قیمت بودن این استعدادهای جوان است، بازیکنانی که با تیم اصلی قرارداد ندارند و آزادانه توانایی انتقال به رم را خواهند داشت

7

 

مذاکره رم و اتحادیه فوتبال انگلیس بر سر فرانکو بالدینی

براساس گزارش رسانه های انگلیس، فرانکو بالدینی، دستیار فابیو کاپلو در تیم ملی انگلیس، این اجازه را از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس پیدا کرده که با باشگاه رم مذاکره کند. گفته می شود باشگاه ایتالیایی قصد دارد بالدینی را به عنوان مدیر سازمان فوتبال به کار بگیرد.

 البته بالدینی قصد دارد در صورت برعهده گرفتن این پست ، همچنان به حضورش در تیم ملی انگلیس تا پایان رقابت های مقدماتی یورو 2012 ادامه بدهد.

بالدینی قرار است به زودی با دیوید برنشتاین، رئیس جدید اتحادیه فوتبال انگلیس دیدار کند و امیدوار است که او با حضور همزمانش در دو تیم موافقت کند.

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی رم،  در گفتگو با نشریه تلگراف گفت:" بالدینی در صورت رفع مشکلش با تیم ملی انگلیس، تا چند ماه آینده در کنار ما خواهد بود. او به محض اینکه آزاد شود، به رم بازخواهد گشت."

بالدینی در تیم ملی انگلیس دست راست کاپلو محسوب می شود و وظیفه برقراری رابطه با بازیکنان را برعهده دارد. او همچنین بازیکنان لیگ های مختلف را زیر نظر دارد و تا در صورت دیدن بازیکنی مستعد او را به تیم ملی دعوت کنند. او در حال حاضر برای دیدن بازی های تیم زیر 21 سال اروپا در دانمارک به سر می برد.